Header Ads

משפחת עמרי בן נתן סוגרת חשבון עם שי חי שנפלט מהאח הגדול וקוראת למנות את עמרי בסיום האח הגדול לשגריר

המשפחה של עמרי בן נתן מתעבת את ההערצה בקרב הנוער כלפי שי חי ויש לה פנטזיה - שעמרי, בזכות הדוגמה האישית לצעירים, יתמנה אחרי האח הגדול לשגריר   

ערב שישי, לפני ארוחת שבת, אבא אפי מתמלא ערגה, כיסופים ודמעות, אבל לא מתאפק לנעוץ חיצים אחרונים בגופתו של הפליט המפורסם ביותר במדינה. וככה הוא כותב:
"אני נמצא מול המחשב ומנסה לראות מה מצב התגובות לפוסטים שהועלו על ידי, על ידי מעריצים ועל ידי תומכים רבים מכל הארץ. אתה לא מאמין עד כמה אתה מרגש את כולם, עד כמה אתה מהווה דוגמה לבני נוער רבים במדינת ישראל. אני מעריך שכ-200 אלף איש צופים בתוכנית האח הגדול ורבים מהם יהיו בוודאי תומכים שלך ביום הגורלי של בחירת הזוכה באח הגדול.
היום יום שישי. אני מכין ארוחת ערב משפחתית, וגם הפעם אתה לא תהיה  איתנו סביב השולחן, אבל אנחנו נצפה בך בערוץ 26 ונדמיין שאתה איתנו. רציתי לומר לך שאנחנו מתגעגעים אליך, רוצים אותך חזרה, לחבק אותך, לשמוע את קולך, לראות את החיוך הנהדר שלך. לחזור ולהתקשר אליך בכל עת, להקשיב וגם לענות לך.
אתה חסר לנו מאד. אחיך, רועי, עושה רבות למענך, ימים ולילות הוא משיב להודעות, הוא מצטלם באירועים רבים, עושה קמפיינים רבים, נענה לכל פגישה שתוכל לתרום להצלחתך.
אבל מעל לכל, אתה ראוי להערצה, איך אתה נחוש ושורד את כל התקופה הארוכה בבית האח הגדול. מגיע לך כל הכבוד.
אתה באמת גורם לנו כמעט כל יום להזיל דמעה מהשיח שלך וכל מה שאתה אומר שם. אנחנו מופתעים לראות עד כמה אתה מכיל אהבה אמיתית. אתה ילד מקסים, עם ערכים ותובנות של אהבת האדם, חברות, נאמנות, יושר ואהבה. ללא הבדלים של גזע מין ודת.
אתה דמות  שחייב לקבל על עצמך שליחות של שגריר בכל מדינה, להעביר מסר נגד אלימות , התלהמות, כעסים וחוסר יושרה"

משפחת עמרי בן נתן נגד שי חי

על שי חי כותב אפי בן נתן לעומרי, "בבתי הספר במדינה קיימות תופעות מדאיגות של "כל האמת בפרצוף". יש להוקיע את התופעה הזו ותופעת הנידוי  שנוצרה בין תלמידים המעדיפים דמות שונה משלך", רומז אפי לעבר שי חי, "אני מקווה ששר החינוך יקבל את הפוסט הזה ואולי יבחר בך בסוף התוכנית למיגור תופעה זו.
עומרי היקר שלנו, נשארו 18 ימים עד לגמר ואני מקווה שתשרוד אותם. ביום 6 לאפריל תהיה המנצח. מגיע לך בזכות, כי אתה גבר אמיתי".
 על החתום,  אבא, אימא יהודית בן נתן והאח התאום רועי בן נתן


פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.