Header Ads

מה יהיה הפרס לזוכה בהאח הגדול 8?

מה יהיה הפרס לזוכה בהאח הגדול 8?

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 14:17 06/12/2016

במה יזכה הזוכה בעונה השמינית והאחרונה של "האח הגדול"? אחרי שבשנה שעברה שונה הפרס המדובר לדירה בשווי של מיליון ו400 אלף שקל במקום מיליון שקלים, שיתוף הפעולה בין הזכיינית לבין חברת "אלמוג" לא יימשך עונה נוספת.

היום פורסם בישראל היום כי בזכיינית טרם קבעו מה יהיה הפרס הסופי למתמודד שיצא אחרון מהבית, אבל גם הפעם מדובר בפרס גדול יותר ממיליון השקלים. בעונה הקודמת זכתה שי מיקה יפרח במקום הראשון ובפרס הגדול בית.
זוהי כאמור העונה האחרונה של האח הגדול תחת המטריה של 'קשת'. ב-2013 רכשה חברת אנדמול העולמית אחוזי שליטה מחברת ההפקות 'קופרמן הפקות' של אלעד קופרמן שאמונה על הפקת האח הגדול בישראל. בעקבות הרכישה, שמה של החברה שונה ל'אנדמול ישראל'.

בהמשך השנה ועם רכישת קופרמן, רכשה אנדמול ההולנדית כ-33% ממניות זכיינית ערוץ 2 'רשת' ובכך התחייבה להעביר את הפורמט כבר בעונה הבאה למשכנו החדש. בעבור קשת זוהי הזדמנות פז כמה שאפשר בהתחשב בפיקוח של אנדמול, להחריב את הפורמט או לפחות לסיים ב-"בום" שכזה, שישאיר אבק וזיכרון מתוק עבור זק והנהלת קשת בטרם פרידתם מתוכנית המגה רייטינג. גם עבור צמד המנחים קורין גדעון וארז טל, זוהי ככל הנראה העונה האחרונה בלב הפריים טיים של הטלוויזיה הישראלית.

העונה תחל בעוד פחות משבועיים ב-18.12, בימים האחרונים החלו צילומי תעודות הזהות של התמודדים שעומדים להיכנס לבית המדובר, אך כאמור, אף אחד מהם לא יודע מה יהיה הפרס שיקבל במידה ויהיה האחרון שישאר בבית.



מופעל על ידי Blogger.