Header Ads

"האח הגדול" רצה להפתיע את הצופים עם מתמודד מפורסם. מאוד

"האח הגדול" רצה להפתיע את הצופים עם מתמודד מפורסם. מאוד

הפקת הריאליטי המדובר העלתה את שמו של אחד הגברים הצעירים הכי מוכרים לציבור בישראל, כמתמודד אפשרי בעונה הקרובה של "האח הגדול". עד שמישהו גנז את הרעיון


לא רק הצופים מתרגשים מחזרתה של "האח הגדול", אחת התכניות המדוברות על המסך המקומי, לעונה אחרונה של זכיינית ערוץ 2 קשת. בימים אלה נשלמות ההכנות לקראת עלייתה של העונה השמינית (או העשירית, אם תכללו עוד שתי עונות VIP) והאחרונה לפני שהתכנית תעבור להפקת הזכיינית רשת - כך שהפקת הריאליטי מתכננים עונת "פרידה" בלתי נשכחת, גם באמצעות מתמודדים מרגשים במיוחד.
ל-האח הגדול עדכונים חיים 7/24 נודע כי בימים אלה ליהוק משתתפי העונה החדשה נמצא בשיאו, אבל החיפושים לא מתמקדים בטהוניה רובל או יוסי בובליל הבאים - כיוון שגורמים בתכנית שואפים לאנשים מסקרנים אפילו יותר בין כתלי הבית המצולם 24/7. יודעי דבר לחששו שאחד ממלהקי התוכנית העלה לאחרונה את שמו של גלעד שליט כמשתתף אפשרי בתכנית בבית הסגור, מה שעורר מיד עניין רב בהפקה, עוד מבלי שבכלל פנו או זכו לתגובה מחייל צה"ל במיל' שנלקח בשבי ושוחרר ב-2011 אחרי יותר מחמש שנים ללא קשר עם ישראל.
עם זאת, בגלל שמדובר בליהוק כה רגיש, הנושא נבדק עוד לפני שעניינו את שליט בן ה-30 בנושא, כך שגורמים בתכנית החליטו לבסוף שלא לפנות אליו עם ההצעה - שאם היו יכולים להוציא אל הפועל, כנראה שהיו מרתקים את הצופים למסך. אז את שליט לא תזכו לראות בעונה הקרובה של בית "האח הגדול", אך המקורבים להפקה דיווחו כי הפעם צפויה תכנית רוויה ברווקות ורווקים לוהטים, מלאי יצרים מיניים. מישהו צריך לחמם אתכם בחורף, לא?

מקשת המשדרת את התכנית נמסר: "לא היו דברים מעולם".
מופעל על ידי Blogger.