Header Ads

ברק אדרי מתאחד עם המשפחה ואור סיונוב בבית שמש

ברק אדרי מתאחד עם המשפחה ואור סיונוב בבית שמש

אפילו המנצחת של העונה לא הייתה בהלם כמו שהיה ברק מהרגע שנשם את האוויר מחוץ לבית, אבל שעות ספורות אחרי זה הוא כבר חגג בבית שמש עם בני המשפחה, החברים ואור סיונוב בלילה שבית שמש לא ראתה מעולם

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 07/04/16 10:30 
ברק אדרח חוגג את המקום שני!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ חמישי 7 אפריל 2016
הוא אמנם לא יצא מהבית כמנצח הגדול של "האח הגדול" ולא זכה בדירה, אבל מהרגע שעלה במדרגות היציאה מהבית ברק אדרי היה נראה בשוק לא פחות מאיתנו כששמעו שאורית פוקס עובדת במפגש הסטייק.
זמן קצר אחרי היציאה החל ברק להתאפס על הטייטל המכובד שהרוויח, המקום השני, וצלל לתוך המחויבויות שבאות עם הגמר - ראיונות, היסטריית המעריצים, צילומים ושאר תדרוכים.
לקראת השעה שתיים לפנות בוקר הוא עזב את נווה אילן שהיה לו לבית בחודשים האחרונים, ויצא לכיוון עיר הולדתו בית שמש שם התרחש החלק המעניין באמת של הלילה.
על אף שלא זכה במקום הראשון בעיר שריינו אולם ספורט בחגיגות, שם חיכה לו קרנבל שכלל את אביו איתו התאחד ברגע מרגש במיוחד, האחיות שלו, אימו, חברים קרובים אבל חשוב לא פחות מכל אלו אור סיונוב שנמנעה מלהגיע לאירוע הגמר בנווה אילן.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: גמר "האח הגדול": והזוכה היא... תזכירי לי? 

אם באמת הרגשתם בחסרונה באירוע הגמר, קיבלתם אותה במנה גדושה ועמוסה מהרגיל בחגיגות של ברק בבית שמש, שרץ הישר לזרועותיה ובילה איתה ועם המעריצים והחברים עד הבוקר. מודים שהדבר היחיד שמעניין אותנו עכשיו זה האם הפנטזיה של יעל אדרי, שברק ואור יהיו יחד, אכן תתגשם. מחכים בקוצר רוח.

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.