Header Ads

עומרי בן נתן מקבל מאות הודעות מטרידות

צבא המעריצים של שי חי ממשיך לעבור על החוק ולהפיץ מספרי טלפון של משתתפי "האח הגדול" ולהטריד אותם, אחרי אור סיונוב ודורון מירן הגיע תורו של עומרי בן נתן שנאלץ להחליף מספר טלפון.
לפני מספר שבועות ספרנו לכם שרגע אחרי הדחתה של אור סיונוב היא הותקפה במאות הודעות, שיחות והודעות ישירות לחשבון הווטסאפ שלה. מספר הטלפון של כוכבת האח הגדול הופץ ברשתות ומאז הכינוי "מכשפה" הפך להטרדה אישית. גם הודעות עם איומים על חייה של אור נשלחו לטלפון האישי שלה. ועכשיו נודע לפורטל שגם המקום השלישי, עומרי בן נתן זוכה לקבל הודעות מטרידות ממעריצים של שי חי שהפיצו את מספר הטלפון שלו בקבוצת המעריצים של שי חי.

"אתה לא מגיע לאצבע של שי חי, איך קסניה טובה במיטה?" זה רק חלק מהמילים שנכתבו ונשלחו לטלפון של עומרי בן נתן. לבלוג נודע שהפצת מספר הטלפון של עומרי החלה בקבוצת "צבא האמת של שי חי" בדיוק כמו בהטרדות הקודמות שעשו הצבא לאור סיונוב. בן נתן החליט כרגע להחליף את תמונת הפרופיל של חשבון הווטסאפ שלו ואפילו את מספר הטלפון עצמו אבל לא להגיש תלונה במשטרה
עמרי, אתה מתכון להגיש תלונה נגד שי חי?"החלפתי מספר ואני מקווה שאנשים ינתבו את האנרגיה שלהם לעשות טוב למדינה שלנו ולא לזרוע ארס על אחרים"
פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.