Header Ads

ליאור לב חברתה הטובה של שי מיקה במכתב מרגש

ערב טוב לגולשי האתר של האח הגדול עדכונים חיים 24/7 כאן ליאור לב - שישון שלי, זו אני, הגב שלך, כבר שכחתי שהיית המשענת שלי, שאמרת לי שאת נכנסת לבית האח לא היה לי ספק שאני אדאג לך, ומי היה מאמין שתגיעי לגמר את שואלת, אז בזמן שלכולם היו ספקות אני ידעתי בתוך תוכי שאני ואת נתראה בגמר ולא פחות! את קורצת מחומר של לוחמת, עם נגיעה של תמימות, קומץ קשיחות, וטונות טוב לב ואדיבות, האופי שלך הוא זה שהביא אותך הלום, אני פשוט עמדתי מאחורייך ועזרתי לדברים לקרות, יש בך דברים שאי אפשר לתאר במילים, יש בך השגחה שאת מעבירה לאחרים, לאלה שאותך באמת אוהבים, אני האמת חושבת שכבר ניצחת, הראת לכולם מאיפה משתין הדג, הפכת להיות מודל לחיקוי, נתת לי את האופציה ללמד ילדות נערות והמון קהל עוקבים איך מתמודדים בלי ללכלך על אחרים, לימדת בנות איך לחייך, איך לדעת לתת, איך תמיד לחפש את הטוב באחרים, ואיך לא להיות מזויפים. אני כלכך גאה בך, בהחלטה שלקחת, בדרך שהלכת, במי שאת ומה שאת, ולמרות שכולם חשבו שאני משוגעת, אני ידעתי לא להגיע לאף פרק הדחה ולהמשיך לחכות לך, אז שישון הקטנה שלי, בפעם הראשונה העונה אני ואת נתראה במדרגות ובתקווה שאת גם תהיי הזוכה! אוהבת אותך, תמיד איתך, תמיד שלך! ליאור


פוסטים חמים בבלוג:


מופעל על ידי Blogger.