Header Ads

שי חי: "הבעיטה במיצג של אור שווה את המיליון"

שי חי: "הבעיטה במיצג של אור שווה את המיליון"
הדייר הכי פרובוקטיבי של "האח הגדול" יצא מהבית אחרי 86 ימים בלי לחשוב פעם נוספת על מיליון השקלים שהפסיד. "לא באתי לנצח, לא מעניין אותי הפרס" אמר שי חי בראיון לארז טל וקורין גדעון. צפו
"הבעיטה במיצג של אור היתה שווה לי את המיליון", אמר הערב (שבת) מתמודד "האח הגדול", שי חי, שיצר סערה לאחר שעזב במפתיע שלשום. "רציתי לצאת מהבית ורציתי למחוק להם את החיוך סופית", שב וחזר על הדברים שאמר במהלך שהותו בבית, בפעם האחרונה.

בראיון יציאה מבית האח, כשלצדו זוגתו תניה, אמר המתמודד הפרובוקטיבי ביותר של העונה: "לא באתי לנצח, לא מעניין אותי הפרס. אם הייתי צריך לשבת בבית עוד שלושה שבועות ולסתום את הפה, אז יש בזה טעם מר. לכן העדפתי לסיים פה ועכשיו. בעטתי במיצג של אור בידיעה שלמה שאני יוצא מהבית". עוד הוסיף כי הוא שלם עם ההחלטה.

ראיון ראשון של שי חי ותניה גרבר!!חובה לצפייה בסרטון!!"חובה שתף את סרטון זה!!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ שבת 12 מרץ 2016
פוסטים חמים בבלוג:
מופעל על ידי Blogger.