Header Ads

האם שי חי פרש לפני התקרית האלימה?

האם שי חי פרש לפני התקרית האלימה?

צופים אדוקים של ערוץ 26 הבחינו כי שי חי הצהיר על פרישה מבית "האח הגדול" טרם התקרית האלימה שהביאה לסילוקו מהבית, כביכול. האם שי חי נקם באור בפעם האחרונה?

האם שי חי פרש לפני גילויי האלימות? הפקת "האח הגדול" הצהירה כי בעקבות התקרית האלימה, פרש המתמודד שי חי מבית האח הגדול, אך צופים אדוקים של ערוץ 26 טוענים לסדר אחר של הדברים.

עוד ב-בלוג האח הגדול - עונה 7 סלבס: 

מדובר באירוע הסוער ביותר בכל תולדות הריאליטי "האח הגדול" בישראל, בעוד שלושה דיירים יצאו מבית האח הגדול ללא הדחה, בזה אחר זה. לאחר פרישתו של שי חי, גם תניה ואיציק פרשו מהמשחק. 
"שי חי נכנס לחדר האח, וכשיצא אמר לתניה שהוא ביקש מהאח הגדול לפרוש", טוענים צופים אדוקים של ערוץ 26, המשדר את קורות הדיירים מסביב לשעון. "הוא אמר לה שהוא ביקש לצאת, שהוא לא מוכן להישאר יותר בבית". 

צילומי מסך וסרטונים מעידים כי עוד קודם לכן שי חי אמר לתניה: "חשבתי על זה, מאה אחוז אני רוצה לצאת", וניסה לשכנע אותה לפרוש עמו. "את אזרחית סוג ז' ואני אזרח סוג ח'", אמר לתניה. "אנחנו כל הזמן צריכים להתנצל, כל הזמן צריכים להיות שק החבטות של כולם... לשרוד הדחה כל שבוע. אז לא בא לי יותר". 



שי חי:"חשבתי על זה 100%, נמאס לי אני רוצה לצאת"!!חובה לצפייה בסרטון!!"חובה שתף את סרטון זה!!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ חמישי 10 מרץ 2016

לאחר פרישתו בחדר האח, כביכול, הציע שי חי לתניה לצאת עמו, אך לא לחץ עליה לעשות את זה. "הוא אמר שהוא ישמח אם היא תבוא איתו, אך יכבד כל החלטה שלה", טענו צופים בבלוגים שונים ברחבי הרשת וברשתות החברתיות. לאחר מכן הלך שי חי לנסט, פנה למצלמה ופתח בנאום פרידה מהצופים, ששידורו הופסק לאחר מספר שניות. 

כל זאת - טרם התקרית האלימה, מה שמעלה את החשד כי שי חי כבר פרש מהתוכנית, ורגע לפני יציאתו מהבית ביטא את זעמו כלפי המתמודדת אור, בפעם האחרונה.

חשוב לציין, כי כל האירועים בתוך הבית, התרחשו על רקע מהומה אחרת - מחוץ לבית, בעוד מעריצים יריבים משני המחנות - של שי חי ושל שאר הדיירים, הגיעו למצב של קטטה המונית מחוץ לכותלי בית "האח הגדול". בעקבות המהומה הוזעקו שוטרים למקום, שפיזרו את ההפגנה. 

עוד יש לציין כי רוב צופי הערוץ לא הבחינו באלימות פיזית לאורך התקריות בלילה הפרישה של שי חי, תניה ואיציק, אך כן נחשפו לצעקות, קללות ובעיטות במיצג האמנותי של אור על ידי שי חי. 
מהפקת התוכנית נמסר כי "אמש, שי חי בעט במכוון במיצג אומנותי שהכינה אור סיונוב. שי חי נקרא לחדר האח הגדול, הבין את השלכות המעשה וביקש לעזוב את הבית לאחר 86 ימים", כלומר - בעקבות התקרית האלימה הוחלט על הפרישה. עוד ביקשה ההפקה להדגיש כי בשל אזהרה קודמת שניתנה לו מוקדם יותר העונה בעקבות עבירה על חוקי הבית, שי חי היה נאלץ לעזוב בכל מקרה. 

שי חי, אחד המתמודדים הכי שנויים במחלוקת בתולדות שבע עונות הריאליטי, היה גם אחד המתמודדים הפופולריים ביותר ובעל הסיכוי הרב ביותר לזכות, לכאורה. פרישתו מגיעה אחרי אין ספור התנגחויות בינו לבין שאר הדיירים, בהן גם קללות ושבירת כוס. 

התקריות הלא נעימות בין שי חי לשאר הדיירים הובילו למעין חרם על המתמודד הפופולרי, כבר בשבועות הראשונים של העונה. מתמודדים רבים הצהירו כי לא ירצו לשתף איתו פעולה כלל, במהלך התוכנית או לאחר סיומה. 

עוד נודע, כי ערוץ 26 הפסיק אמש (ה') את השידור, בעקבות תקרית אלימה נוספת בין הדייר ברק לאיציק כרסנטי. מההפקה נמסר כי: "בעקבות ויכוח קולני שכלל חילופי האשמות קשים בין מספר דיירים. הוויכוח לא גלש לאלימות פיזית". במקביל, ללא קשר לאירועים בבית, ניידת משטרה הוזמנה להפריד קטטה מחוץ לאולפני נווה אילן. 

בעקבות יציאתו של שי חי החליטה תניה גרבר לעזוב את הבית לאחר 61 ימים. מאוחר יותר החליט איציק שאינו מעוניין להמשיך את שהותו בבית, לאחר 33 ימים. 

כל הפרישות - פחות מחודש לפני גמר "האח הגדול", שיתקיים בתאריך 6.4.16. 
מופעל על ידי Blogger.