Header Ads

400 מעריצים התייצבו להפגנת תמיכה בשי חי

400 מעריצים התייצבו להפגנת תמיכה בשי חי

"מי כבש את ישראל? "שי חי", ווי קיד יו נוט - אלו צעקות העידוד שהושמעו אמש מחוץ לבית "האח הגדול" בנווה אילן. למרות שהדייר האהוב עליהם הוא האחרון שיאהב את השימוש במילה "כיבוש", צבא המעריצים של שי חי התייצב להפגנת התמיכה הגדולה ביותר שנראתה בתולדות "האח הגדול"

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 06/03/16 11:03 

מטורף! מאות אנשים בהפגנה למען שי חי!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ שבת 5 מרץ 2016
כבר נתקלנו בהערצה חסרת תקדים למתמודדים כמו קותי סבג ואלירז שדה אבל את מימדי התופעה שהיא ההערצה העיוורת לשי חי אנחנו עדיין לא מצליחים לקלוט.
אנחנו בטח לא מתרגשים מהעובדה שמעריצים מטריחים את עצמם עד לנווה אילן כדי לתרום את חלקם לעונה ("איציק, תיזהר מנטלי. היא נחש") אבל מה שקרה אמש היה משהו שטרם נראה על הגבעה ליד הבית.
צבא המעריצים של שי חי החליט לגייס את כל כוחותיו כדי להביע תמיכה בדייר "האח הגדול" האהוב עליהם שמאבד את ראשו לטובת הכרסומים של ארוסתו תניה.

400 ממעריציו של שי חי ניצלו את היום החופשי שלהם כדי להתייצב עם מגפונים, אוטובוסים, שלטים וצעקה אחת בפה ובלב: "מי כבש את ישראל? שי חי". אה, לא הספיק לכם? כי הם גם צעקו "מי מלך ישראל? שי חי".
כמות האנשים ותוכן הדברים הפכו את מפגן ההערצה אמש למשהו שאי אפשר להתעלם ממנו. המעריצים מספרים כי הגיעו מוכנים מראש למסר אותו הם רוצים להעביר - תמיכה נטו בשי חי והתעלמות מדיירים אחרים.
"הייתה אווירה מאוד טובה", סיפרו נוכחים במקום. "הגיעו גם משפחות שלמות, חלק גם טיילו באזור ואכלו באבו גוש יחד. זה גם היה סוג של לפגוש אנשים מהקבוצה שמדברים איתם המון במהלך השבוע".
התופעה שנראתה אמש התחברה פלאים עם המונולוג של אור בחדר "האח הגדול", במסגרתו שם השוותה את שי חי לביבי נתניהו והגדירה אותו כ"ביבי של הבית". אתם תחליטו אם מדובר במחמאה או בעלבון מפוקפק מאוד.



מופעל על ידי Blogger.